Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: gradus III rintasyöpä
Heiminulta on leikattu helmikuussa-04 myös melkein 3cm kokoinen invasiivinen gradusIII.Kainalo oli minullakin puhdas. Kasvain oli
Her-negatiivinen ja hormooni positiivinen. Rinta poistettiin kokonaan omasta toivomuksestani.
Sain 3 taxoa ja 3 cefiä jotka kestin melko hyvin. Sädehoitoa sain 5 viikkoa ja 5v.hormoonihoitoa.
Olin niin peloissani ja järkyttynyt etten saanut edes itkettyä. Olin menettänyt äitini rintasyöpään nuorena tyttönä. Itse olin sairastuessani 39v. Minulla on myös pieniä lapsia.
Onkologi antoi minulle hyvän ennusteen ja tsemppasi muutenkin , olo oli heti turvallisempi.
Näistä karmeista tapahtumista on kulunut 3vuotta ja tauti on pysynyt poissa. On päiviä jolloin en varmaan muistakkaan koko tautia. Odotan pääsyä tram-leikkaukseen, vatsamakkarasta tehdään uusi rinta.
Kaikkea hyvää sinulle ja paljon voimia.
- gradus III rintasyöpäkevätmieli
- Re: gradus III rintasyöpäOlive42
- Re: gradus III rintasyöpäkevätmieli
- Re: gradus III rintasy�p�kevätmieli
- Re: gradus III rintasy�p�Hempukka
- Re: gradus III rintasy�p�lokakuu
- Re: gradus III rintasy�p�Olive42
- Re: gradus III rintasy�p�Olive42
- Re: gradus III rintasyöpätiina:)