Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Olen ihan hukassa,äidilläni munasarjasyöpä! :(
Ihana kuulla että olet äidin tukena. Tukea ja kuunteliaa tarvitaan. Tietysti aika tuntuu pitkältä leikkaukseen, mutta ei se siinä ajassa mitään "pamahtavaa kasvua" se kasvain tee. Rauhallisesti valmistautua leikkaukseen. Se todennäköisesti on iso leikkaus ja kun on kunnolla levännyt, liikkunut sopivasti ja syönyt hyvin toipuu nopeammin.Minulla meni sairaalassa viikko ja yllättävän hyvin toivuin leikkauksesta. Olin tosi huonokuntoinen ennen sitä, koska nestettäkin oli sangollinen jo kertynyt vatsaonteloon, olin kuin raskaana oleva nainen. Sain myös sairaalassa noro viruksen joten sekin vei voimia.
Kyselit siitä ca 125 arvosta. Minulla ennen leikkausta oli n.500, sitten kolmannen hoidon jälkeen 9 ja siinä se on pysyny nyt kohta 5 vuotta. Nyt loppukesästä taas kuvauksen ja kontrolli. Olisivat viimeist mikäli pysynyt kurissa.
Voimia sinulle ja äidillesi. Leikkaukset on paljon kehittyneet ja samoin hoidot joten olkaa turvallisella mielellä.
t.pike
- Re: Olen ihan hukassa,äidilläni munasarjasyöpä! :( pike44