Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Olen ihan hukassa,äidilläni munasarjasyöpä! :(
Hei kaikille, ja suuret suuret kiiitokset vastauksista <3Ihanaa huomata,että ihmiset välittää ja jaksaa kannustaa.Sain uutta voimaa vastauksistanne, lisäksi kerroin äitille tästä paikasta ja kerroin myös mitä vastasitte minulle, hän tuli kovin iloiseksi ja pyysi kiittämään kaikkia.Sanoi,että nyt ei ole voimia/innostusta tutustua tähän keskustelufoorumiin mutta "sitten kun olen parantunut,voin tulla kertomaan kaikille oman tarinani".Ihana äiti.
Tilanne on nyt siis se, että 28.6 on ct-kuvaus edessä. Siinä kai selviää mahdollinen levinneisyys. Se pelottaa hirveesti mua.Myös äitiä. Mitä luulette, onkohan se levinnyt vai voiko olla,ettei olisi? Jotenkin tuntuu,että se on levinnyt,kun oireetkin ovat ns "myöhäisoireita" ja kasvain on niin valtavan iso. Noh, en tiedä. Pahimpaan oon vain oppinut varautumaan,ettei tule sitten niin yllätyksenä. En oikein aina tiedä miten lähestyä äitiä , mikä on oikea tapa. Mitä itse haluaisin kuulla,jos oisin samassa tilassa? En ainakaan jatkuvaa sääliä ja surkuttelua. Sen mukaan olen toiminutkin, jutellaan puhelimessa niitä näitä, aivan kuten ennenkin.Ja toki tästä syövästäkin puhutaan, ei siitä vaieta. Välillä vaan on vaikea löytää sopivia sanoja. Varsinkin sitten,jos tulee lisää huonoja uutisia, miten nostaa toinen ylös aina uudelleen ja uudelleen. Suuria kysymyksiä,mutta ehkä ne selviävät aikanaan.
Leikkausaika äitillä on 6.7. Eli melkein kuukauden päivät joutuu odottelemaan sitä. On kuulemma kauheat jonot. Ja vaikka tämä kiireellisenä meneekin, tässä on kiireellisyys raja. No,ei se auta kun odottaa,että tuo päivä tulee nopeasti ja "se perkele" (kuten sitä nimitän) saadaan äitin sisältä pois ja elämä jatkuu.
Oikein hyvää juhannusta teille kaikille, muistan teitäkin rukouksissa,kun muistan :) <3 Heittäkää taas viestiä,jos jaksatte, niitä on niin mukava lukea.
- Re: Olen ihan hukassa,äidilläni munasarjasyöpä! :( kride89