Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Uusi aamu, uudet mietteet ....
Huomenia Etelä-Suomesta!Aamu on aurinkoinen, vaikka kalsealta kuitenkin näyttää. Tänään on odottamani ensimmäinen työpäivä. Toisaalta olo on innostunut ja toiveikas, toisaalta itku on lähellä.
Otin tänään käyttöön minulle tehdyn tukipuseron, jonka pitäisi ehkäistä leikatun alueen turvotusta. Minullahan on ollut se jo toukokuusta asti, mutta olen siirtänyt käyttämistä viimeiseen asti. Eilen fysio/lymfaterapeutti sanoi, että nyt täytyy kokeilla, ettei turvotus jää pysyväksi.
Se tuntuu kireältä (kuulemma sen pitäisi olla vielä kireämpi), kainaloita (atooppiset) kirvelee jo nyt ja hengittäminenkin tuntuu raskaammalta (psyykkistä?). Minulla ei ollut ainuttakaan puseroa, joka peittäisi tukipuseron, kun sen kaulaosa on niin korkea, pakko peittää huivilla. Hemmetti, eikö nyt pahuksen proteesi olisi voinut riittää.
Nyt pitää lähteä ja jostain napata iloinen mieli, onhan tämä kuitenkin suuri askel eteenpäin yli 10kk:n sairasloman jälkeen. Niin ja lääkäri ei ole ainakaan vielä soittanut hoitosuunnitelmien muuttamisesta niiden syöpämarkkereiden takia - sekin on varmaan hyvä uutinen.
Voimia teille päiväänne ja kivutonta oloa,
(ihana vähän valittaa ja narista teille, terveille ei kannata)
Santeri
- Uusi aamu, uudet mietteet ....santeri
- Re: Uusi aamu, uudet mietteet ....MeriTuuli
- Ensimmäinen työpäivä takanaKsantippa