Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Onkohan minulla syöpä...pelottaaa

Minulla on ollut vaivoja vuosia, joita olen pitänyt peräpukamina tai haavana. Pyyhkiessä tulee kirkasta verta paperiin, samoin ulosteessa näkyy veriviiruja. Tummaa verta ei ole näkynyt. Kipuja on ulostaessa ja sen jälkeen peräaukossa.

Nyt kun laitin pukamavoidetta, tunnustelin samalla suolta. En tuntenut siellä mitään erityistä, kunnes punnasin niinkuin ulostaessa. Silloin jotain tuli alemmas ja tuntui sellaiselle pehmeille pateille molemmin puolin.Tämän tunnustelun tein siis sormella ja pytyllä istuen. Säikähdin kovasti. Voisivatko tällaiset olla syöpäpatteja???? Vai sisäisiä pukamia? Entä jotain laskeuma juttuja.
Vastatkaa joku asiosta tietävä minulle. Olen ihan paniikissa. Noin viikon kuluttua menen ensin tk-lääkärille, jatko määräytyy sen mukaan mitä hän minusta löytää. Olen vähän yli 50v.
mirjami | 3.1.2007 klo 15:41:00