Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sädehoidot alkoivat
Hei, kiva että eka hoito meni mukavasti. Minä olen nyt käynyt viikon verran ja ihan kivasti on mennyt. Silmät pidän kyllä kiinni vieläkin, kun en tykkää seurailla sitä masiinaa, ja muutenkin yritän ottaa siinä maatessa pika rentoutuksen.Mulla niitä ilta-aikoja on vaihdettu aikaisemmiksi aina kun peruutusaikoja on tullut. Yleensä ajat on vielä olleet etuajassa, ei aina takkia ehdi naulaan heittää, saati istua, kun jo kutsutaan nimeltä. Käynnit on niin nopeita, ei meinaa edes tajuta, että tässä jotain hoitoakin sai. Matkat menee tosi mukavasti tutun taxikuskin kanssa höpistessä.
Nyt on tosiaan taas turvallinen olo kun hoidot on täydessä vauhdissa. Kuinkahan sitä putoaa tyhjän päälle kun nämä loppuvat? Mulla tietysti menee se Herceptin kolmen viikon välein vielä syyskuulle asti, eli napanuora sairaalaan pysyy vielä siltä osin tukevasti kiinni.
Aurinkoisin terveisin,
- Sädehoidot alkoivatteppana
- Re: Sädehoidot alkoivatSini-likka
- Re: Sädehoidot alkoivatteppana
- Re: Sädehoidot alkoivatSyysnainen
- Re: Sädehoidot alkoivatSyysnainen