Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kuumeilu ja kipu Herceptinin + Taxoteren jälkeen

Huomenia!
Ensiksikin karhuttarelle. Mulla oli viime viikolla heikotusta ja sahaavaa lämpöilyä. 37-37,5 vaan ja meni tosiaan edes taas. Ajattelin ensin, että oli vaan taxon jälkimaininkeja(alkoi 6 päivänä tiputuksesta) mutta kävin silti lääkärissä. Tulos CRP 70, senkka 66 ja leukkarit 8.1=>poskiontelo ja keuhkoputkentulehdus.
Eli minun mielestä heti Poriin ja verikokeisiin. Meillä on siihen oikeus eikä turhia käyntejä ole!!Mulle tuli kova antibioottikuuri ja jo parin päivän päästä olo helpotti. Eilen verikokeissa ennen sytoa CRP oli enää 16.Muutkin veriarvot mallillaan..leukkarit jopa 6,2 ja hb 132 ja olokin oli sen mukainen. Eli terve, kuin pukki=)

Niistä kivuista. Mun lääkäri sanoi, että Neulasta tekee julmetut joka paikan kivut tosi monelle eikä suositellut sitä, kuin äärimmäisessä tapauksessa.(on syöpälääkäreitten eliittiä ja tullut tänne TYKSistä, olen onnen pekka!!)Mutta sivuvaikutukset ja mielipiteet vaihtelevat.

Mahansuojalääkkeenä Taxon aikana mulla on Nexium 40mg ja on ollut tehokas. Taxo+kortisoni tekee mulla niin kovaa rautanaulanärästystä, että ilman tuota lääkettä en pärjää. Aluksi söin 20mg mutta se ei ollut riittävän tehokas.

Mulle annettiin eilen siis 8. syto ja jäljellä tätä kierrosta enää kaksi sytoa, jeee!! Olen ollut kivuton ja tunnen olevani tosi hyvässä kunnossa.
AAmulla sanoin miehelleni, että kyllä meillä on vaan hyvä elämä enkä vaihtaisi sitä mihinkään, kenenkään kanssa. Jokaisella ihmisellä on omat vaikeutensa ja taakkansa, vaikkei niitä aina ulospäin näekkään, niinkuin meidän kaljut tai kortisoni-omenaposket.
Laitahan kevätmieli pannu porisemaan saarelle ja nuotiotakin voit vähän viritellä, täältä kohta tullaan=)=)ainakin piipahtamaan, toivon mukaan piiitkäksi aikaa!

Hyvää sateista viikkoa teille ihan jokaiselle, antakaa pienetkin onnen rippeet tulla luoksenne!! Enkeleitä lähetellen

Elämäänsä tyytyväinen ja onnellinen Julia
julia | 18.7.2007 klo 08:05:33