Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kuumeilu ja kipu Herceptinin + Taxoteren jälkeen
Kiitos Särö, MeriTuuli ja kevätmieli vastauksistanne!Niinhän se on, että yksilöllisiä ovat oireet. Minua vaan pelottaa siksi, että olen kärsinyt kovista migreenikohtauksista ja tiedän, millaista raju pahoinvointi on, varsinkin , jos se jatkuu pitkään. Olen myös käyttänyt paljon särkylääkkeitä ja vatsa alkaa oireilla. Siksi haluaisin varustautua tehokkaasti mahdollisesti tuleviin oireisiin. Epäilen, että olen niitä ihmisiä, joille oireita tulee. Kuume sen sijaan ei minulla koskaan ole herkästi noussut, mutta sytot nyt on eri asia siinäkin suhteessa. Somac-reseptin pyydän sitten hoitajalta, jos heidän kauttaan järjestyy. Muistan myös tuon kaurapuurovinkin.
Tältä palstalta tuntuu saavan parhaat ohjeet. Toivon kaikille teille auttavaisille kanssakärsijöille voimia ja myös mukavia lomapäiviä niille, joilla hoidot ovat ohi tai tauolla!
Karhutar, miten sinulle kävi kuumeen kanssa?
t. Sipriina
- Re: Kuumeilu ja kipu Herceptinin + Taxoteren jälkeenSipriina