Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kuumeilu ja kipu Herceptinin + Taxoteren jälkeen

Minulla nousi myös ensimmäisten taxojen aikana yhtenä iltana lämpö 37,5. Yöllä heräsin ja heti mittasin uudelleen, niin oli jo alle 37 ja seuraavana päivänä ok.

Karhutar, jos olisi vakavasta septiksestä kyse, niin eiköhän se olisi jo eilisestä kyllä noussut 38 tai ylikin. Silloin kuume nousee säännöllisesti ylös eikä sahaa alas, ylös kuten Kevätmielikin kertoi. Jos on septis niin kuume nousee vaikka nukkuu tai lepäsi. Toki muistan itsekkin, että lämmön nousu oli pelottavaa ja sitä heti hermoili heti kun oli vähän lämpöä. Ja sitä kannattaa kyllä mitatakin ja seurata ja se kannattaa ottaa vakavasti. Minulla oli välillä alilämpöäkin 35,9 jolloin palelin ihan hirveesti, ei auttanut vaatteet eikä peitot.

Noi kivut on sietämättömiä ja muistan kyllä vieläkin miltä tuntui, kun joka paikkaan sattuu koko ajan ja sitten päälle vielä vihloi sieltä täälät. Leukaluut minulla kipuillessa tutui, kun olisi hammaskalusto ollut ruuvipenkin puristuksessa. Jos kivut vielä jatkuu ja jos et ole saanut kunnon kipulääkkeitä (burana ja panadol ei auta), niin soita syöpähoitajallesi ja pyydä jotain vahvempaa puhelinreseptinä, jotta voit ainakin nukkua. Minulla unilääkkeet peittosi kivut yöllä ja nukuin yllättävän hyvin.

Minulla tokalla ja kolmanella taxolla ei enää lämpöilyä ja kipuilua vain nimeksi.

Tseppiä ja jättihaleja Karhuttarelle Raumalle. Siellä on tullut käytyä useinkin ja Rauman Vanhakaupunki on ihan omaa luokkaansa saatikka kieli mitä Raumalaiset puhuu, ihanan kuuloista.

MeriTuuli
MeriTuuli | 17.7.2007 klo 18:27:11