Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Leikkaukseen menossa ja nyt sieltä tulleena

Heippa kaikille,

eilen pääsin pois sairaalasta. Taidankin vaihtaa tuon otsikon toiseksi. Tänään kävi tuleva vävyni laittamassa tietokoneen verkkoon ja pääsin kirjoittamaan. Kiva!

Minulle tehtiin osapoisto ja kainalon tyhjennys. Sisään menin Naistenklinikalle keskiviikkona ja eilen perjantaina vihdoinkin pois dreenin kanssa. Kasvain oli lobulaarinen vai onko se sitten lubulaarinen ;-) ja lähettänyt omat juttunsa kainaloon. Leikkaus kesti yli 5 tuntia ja seuraava päivä siitä oli tosi tuskainen. En voinut käyttää kipupumppua kuin muutaman kerran, sillä siinä ollut huumaava aine ei sopinut minulle, vaan oksenkin sen ulos.
Kipuja ei pahemmin ole ollut kuin tuon oikean leikatun kainalon alueella ja kummallista kyllä oikean käden "allissa". Kipu on polttavaa ja viiltävää. Lääkäri sanoi, että johtuu suurimmalta osalta dreenistä, joka on ilmeisesti jonkin hermon lähellä. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Täällä nyt nappailen Buranaa ja Panadolia, jotka nekin aiheuttavat hieman etovaa oloa vaikka syönkin jotain niitä ottaessa, mutta sen olen huomannut, että oloni tulee näistäkin hieman "utuiseksi" ja saatan puhua vähän "hassuja", kuten täällä yön viettänyt tyttäreni asian ilmaisi. Lähdin mukaan ns. kipututkimukseen ja kirjailen päivittäin tuntojani paperille.
Aion käydä apteekissa hakemassa maitohappobakteereja, sillä särkylääkkeet eivät oikein minulle sovi. Josko parantaisi vatsan oloa.

Onneksi sain tietokoneyhteyden kotiini ja pääsen naputtelemaan. Tekee eetvarttia mielelle!

Halaukset kaikille

Usva
usva | 16.6.2007 klo 11:00:32