Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Leikkaukseen menossa

Hei!
Kirjoitanpa minäkin pitkästä aikaa.

Halusin suositella Usvalle tuota lomamatkaa, jos vain vointisi antaa myöden. Minulle tehtiin kokopoisto viikolla 8. Sain hengähdystauon kaikkeen sairauteen liittyvään viikolla 12 vaihtamalla maisemaa. Ajankohta oli osuva, sillä olin toipunut leikkauksesta ja jaksoin liikkua luonnossa. Hoitosuunnitelma tehtiin lomaviikkoni jälkeen ja sitten aloitettiin sytostaatit.

Olen saanut 3xtaxoa+herceptiiniä ja nyt perjantaina ensimmäisen CEF-kuurin. (Onneksi viime viikkoinen flunssani häipyi ja minulle pystyttiin antamaan tuo lääke, kiitos teille jotka vastasivat tuolloin minua askarruttaviin kysymyksiin.)Tämä eka CEF ei toistaiseksi ole aiheuttanut mitään sivuoireita. Mutta on se vaan niin hassua, että joka päivä "odottaa" että joko nyt tänään tekee pahaa.. No yritän nauttia kesästä, tosin varjossa tai pitkähihaisissa, jottei lääkkeiden valoherkkyys tuo omaa haittaansa. Olinkin aamupäivällä mattopyykillä, vaikka vähäsen tuo kainalosiivottukäsi siitä väsyikin..

Kesäisiä voimia Usvalle ja kaikille muillekin!
Maikkendaali
maikkendaali | 11.6.2007 klo 15:17:45