Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uusi rinta selkälihaksesta

Ei tullu kirjettä tännekään vielä tänään.. ja siitä ärsyyntyneenä vedin järjettömän punttireenin; huomenna en varmaan saa nostettua ees maitotölkkiä :o/ Aattelin, että kiristetään tässä odotellessa treenitahtia; jos mun kroppa on päättänyt rääkätä mua, niin mä räääkkään takaisin; katsotaan kummalla kantti kestää pidemmälle. Sit istuin hevoset ruokittuani tallin lattialla ja vollotin lähinnä sitä, että miten paljon oikeesti heitetään paskaa yhden ihmisen niskaan... just kun luulee kaikesta selvinneensä ja palikat on järjestyksessä, niinkun sanoit, niin ei, eikös sitten vielä tämmöinen. Sehän se pahalta tuntuu, siis että tää on mun mielestä vaan kerta kaikkiaan epäreilua! Että kokeillaanko tässä nyt vaan, että koska se kamelin selkä taittuu?? Mutta "kiva" kuulla, ettet säkään ole vielä saanut kutsua, siis ei siks etten haluais että saat sen vaan kun mä jo suunnilleen aattelin, että mut on vahingossa heitetty johonkin Ö-mappiin, kun sitä ei oo tullut. Ai miten niin pessimismin pirulainen yrittää välillä nostaa päätään????

Tilasin kumminkin ens viikolle hiustenleikkauksen ja pitäis vielä räväyttää värikin tän juurikasvun päälle, että on sitten ainakin tukka hyvin, jos pään sisus tällä hetkellä vähän repsottaa :o)

Katjusmaaret | 16.5.2011 klo 20:54:50