Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uusi rinta selkälihaksesta
Minä päätin valita selkälihaskielekkeen, koska lääkäri sanoi, että se ei vaikuta mitenkään käden käyttöön, eli sen suhteen ei pitäisi olla ongelmia.Se on myös turvallisempi kuin Tram-leikkaus.Minulle laitetaan alle silikoni.Samassa leikkauksessa pienennetään myös toinen rinta.pääsen leikkaukselle 3.6 eli aika nopeasti, verikokeet ym.otettiin jo eilen, vartiasolmuketutkimus tehdään leikkausaamuna.Paksuneulanäytteet otettiin viime viikon tiistaina ja niissä oli duktaalinen karsinooma in situ, gradus III.Odottaminen on tosi rankkaa!!Kävin tänään hammaslääkärissäkin jotta nekin on kunnossa jos huono tuuri käy ja saan sytostaatteja.Olen myös miettinyt, että pitäiskö tukkakin vielä värjätä ja leikauttaakin, ainakin piristäisi mieltä!Koitetaan jaksella, onneksi on ihania ystäviä ja perhe jotka tukevat!- Uusi rinta selkälihaksestaKatjusmaaret
- Re: Uusi rinta selkälihaksestaKatjusmaaret
- Re: Uusi rinta selkälihaksestaAnskuli