Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uusi rinta selkälihaksesta
Ollaankohan teppana yhtä aikaa siellä leikkuriin menossa :o)Kävin tänään 6km juoksulenkillä ja mietin siinä juostessani, että totta tosiaan, taidan kallistua siihen, että jos kokopoistoon joudutaan, niin joko korjataan silikonilla tai sitten rasvansiirrolla (jos mikään ei näitä estä), koska haluan sairaan osan itsestäni pois, mutta en halua uhrata tervettä minua yhtään enempää kuin on tarvis. Minä aion porskuttaa täällä planeetalla vielä senverran pitkään, että yritetään nyt vaan pitää kroppa kasassa terveiltä osin niin hyvin kuin mahdollista.
Tämä on vaan niin outoa, kun en edelleenkään koe olevani sairas... jos ei leikkaus ole ennen helatorstaita, menen juoksemaan kympin ihan kuin koko syöpää ei oliskaan! Ilmoittaututa en kyllä uskalla vielä, vasta paikanpäällä :o) Ja vuoden päähän on jo haaste sovittuna samaan juoksuun. Minä EN suostu luovuttamaan edes syövän edessä, niin paljosta paskasta olen elämässäni jo joutunut kahlaamaan läpi! Että tsemppiä sullekin, näytetään niille närhen munat!
- Uusi rinta selkälihaksestaKatjusmaaret
- Re: Uusi rinta selkälihaksestaKatjusmaaret