Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: puolivälin kriisi
Heippa!Kiitos ensiksi teille ihanille jotka jaksatte kannustaa meitä putken sisällä räpiköijiä.
Villasukka kuule! mulla oli viikko sitten Neljäs hoito,viikon myöhässä,koska neutrofiilit laski ihan alas.Pistin sitten neulastaa hoidon jälkeen ja viikko on mennyt pienessä kuumeessa,ja olen ollut ihan vetämätön ja voimaton.Labrat oli kuitenkin ok eikä infektiota ollut!! Hyvä!Mielialakin ollut nollilla(on aina kun fyysinen vointi on huono)Koko vappu meni sängyn pohjalla!
Sellaisina päivinä ajattelen aina ,että nyt kyllä sanon että en yhtään hoitoa enää ota! Se hemmetin HAJUKIN siellä
polilla äklöttää!!Niin ,että luulen ,että puhutaan samasta asiasta.Ja muutenkin näytän ihan rumalta!!Saakeli!
Mutta kuule ,taas tapahtui ihme!tänä aamuna oli sitte parempi ja jaksavampi olo,tuntuu ,että kyllä tää tästä taas lähtee!!!Jaksoin kävellä aika pitkän aamulenkin karvaisten kuntouttajien kanssa..
Mutta olen huomannut,että levätä täytyy enemmän ja useammin..niin ,että seuraavan hoidon jälkeen aoin jäädä kokonaan sairauslomalle ja hoitaa itseäni kuntoon syksyksi.
mutta jaksetaan nyt vaan ja kuunnellaan näitä muita jotka ovat samaa kokeneet ja tietävät meidän tämänhetkiset hoitoväsymykseen liittyvät fiilikset. HALAUKSIA JA TSEMPPIÄ tv.Kultsikki
- puolivälin kriisivillasukka
- Re: puolivälin kriisiUntuvikko
- Re: puolivälin kriisihilleviivi
- Re: puolivälin kriisikultsikki
- Re: puolivälin kriisiporkkanamehu
- Re: puolivälin kriisiraideri
- Re: puolivälin kriisivillasukka
- Re: puolivälin kriisiKarhutar
- Re: puolivälin kriisiKarhutar
- Re: puolivälin kriisiMaijastiina
- Re: puolivälin kriisivillasukka