Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: puolivälin kriisi

Heippa ja tsemppiä. Minä olen nyt samassa vaiheessa, tiistaina on neljäs hoito. Siis, silloin on jo puoliväli ohitettu ja ollaan kohta loppusuoralla! Eihän tämä helposti ole mennyt. Minulla on ollut "sivuongelmia", eli jouduin toisen ja kolmannen jälkeen sairaalaan "eristysselliin" ripulin ja korkean kuumeen kanssa. Tuo ripuli juontaa alkunsa tammi-helmikuun vaihteessa syödystä antibioottikuurista. Pöpö ei ollut lähtenytkään kokonaan pois, vaan se putkahti sytö-hoidon jälkeen kuumeen kera. Hoidot piti olla kolme doketakselia ja kolme CEF:ä. Ensimmäisen sairaalareissun jälkeen hoitosuunnitelmaa muutettiin siten, että sain jo kolmantena hoitona CEF:n.
Tämä on sellainen "projekti", joka nyt vain hoidetaan pois! Muistetaan vain ajatella, ettei näitä hoitoja turhaan anneta. Ajattele, puolimatka ohitettu ja kohta häämöttää loppusuora. Kyllähän me sinne ponnistellaan! Hyvää kevättä, kohta tulee kesä!
raideri | 4.5.2010 klo 11:22:26