Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hyvää Julian-päivää! :)

=)

Olette rakkaita, kiitos kauniista onnitteluistanne, sniif. Teille olen Julia ja nyt posket onnesta(ja vähän kai kortisonista)hehkuen luen viestejänne=)

Palasin puoli seitsemän aikoihin sytolandia-reissulta. Olo oli niin hyvä, että kävimme ystäväni kanssa shoppailemassa kirppiksellä ja sitten..yllätys yllätys ..syömässä pizzat=)

Luonani kävi ensin lääkäri, joka määräsi punaisten verisolujen kasvattamiseen ebo-hormonia, jota pistän huomenna ekan kerran. Jatko kolmen viikon välein. Mulle lääke ilmainen, mutta arvatkaa mitä se maksaa ilman korvausta...1267€, siis yksi piikki..huh huh!
Sitten saan Neulasta valkosolujen kasvutekijöitten lisäämiseen, mutta vasta seuraavan taxon jälkeen, koska nyt arvo hyvä. Oli kuitenkin lähes varma, että ´9-10 pvän kohdalla arvot pohjalukemissa ja kun saan hoidon,NEULANEN annetaan seuraavana päivänä.
Lääkäri laittoi lähetteen myös laskimoportin asentamiseen.

Sitten juttelin eläkeasioista sosiaalihoitajan kanssa. Sanoi että levinneen syövan diagnoosilla saa todennäköisesti heti myönteisen eläkepäätöksen.

Olin hilpeällä tuulella koko tiputuksen ajan. Juteltiin ystäväni kanssa kaikista mieleen tulevista asioista. Ja nauraa rätkötettiin oikeen sydämen kyllyydestä. Taisi jäädä "jou, jou"-meininki aamusta päälle=)

Nyt täytyisi rauhoittua hetkeksi telkkarin ääreen ja sitten koittaa mönkiä nukkumaan.Toivotaan että "jou jout" jättää yöksi rauhaan!

Toivon että toisetkin matkalaiset voivat hyvin. Palataan huomenna linjoille!

"JOU JOU"

Julia
julia | 12.4.2007 klo 21:27:13