Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
tulevaisuudesta sairasloman jälkeen
Moikkis ulkotöistä ja muista hitaista touhuista!Santerille: Ei ollut tauti vielä luustossa, kun sain uudelleen koulutuksen. Yritin sitä ensin ETERALTA, mutta siellä lääkäri oli lausunut, ettei tällä tautitaustalla tule ikään valmistumaan 3-vuoden koulutuksesta..Eli kuulosti siltä, että kuolet ennemmin, kun valmistut. Sieltä siis tuli kielteinen päätös, samoin kuin paikallis-kelalta mutta aluekela antoi myönteisen päätöksen. Mulla oli onkologin ja fysiatrin lausunnot ja suositukset uudelleen koulutukseen. Entinen työ hoitoalalla oli niin mahdotonta nostelua, etten olisi pystynyt sitä tehdä useasti leikatun oikean puolen vuoksi.
No, kyllä syksyllä kipeänä ja kuumeessa mietin että taisi olla eteran lääkäri oikeassa. Kuolen ennen kuin valmistun, mulla oli muutama näyttö vielä tekemättä. Mutta sitten nousi sisu, enpä varmasti kuole, en kiusallakaan. Viimeinen näyttö oli nyt helmikuussa ja nyt odottelen papereita tutkintolautakunnalta. Koululta todistukset ovat jo sinne lähteneet. Eli valmistuin ja hengissä ollaan...tosin eläkettä hakemassa(punastellen sanoo hän)
Nyt soittelin kanssa kelalle, että paljonko mulla on kertynyt sairaspäiviä. Lokakuu olisi viimeinen sairaslomakuukausi ja sitten olisi päivät täynnä ja voisi siirtyä eläkkeelle, jos tulee myönteinen päätös. Eläkettä kannattaa hakea nyt heti, kun onkologi vaan kirjoittaa jatko B-todistuksen.
Kyllä tuo on totta, että tympeä asiakaspalvelu masentaa mielen totaalisesti. Siinä vaiheessa tekee mieli sanoa, että saakeli, olen vakavasti sairas, auta minua nyt edes näissä asioissa, siitähän palkkaa saat!
Ikävä kyllä ihmisiä on väärillä aloilla töissä paljon!!
Toivotaan santeri, että kipusi pysyy poissa nyt. Siellä on saattanut jossain liikkeessä nikama vähän heilahtaa ja jäädä hermo puristuksiin. Mulle sanottiin, että kipu kertoo, milloin pitää huilata tai mitä ei saa tehdä.Se on aina imhottavaa ja pelottavaa, kun luukipu iskee. Tiedän tunteen ja lähetän täältä paljon voimahaleja!!
Ai niin, uudelleen koulutuksesta vileä sen verran, minä kävin ennen hakemista työkkärissä ammatinvalinnan ohjaajalla, jonka kanssa mietittiin eri vaihtoehtoja
Julia
- Reippaina käymme rekkain alle!kevätmieli
- Hyvää Julian-päivää! :)kevätmieli
- Re: Hyvää Julian-päivää! :)lillukka
- Re: Hyvää Julian-päivää! :)santeri
- Re: Hyvää Julian-päivää! :)lokakuu
- Re: Hyvää Julian-päivää! :)kevätmieli
- Re: Hyvää Julian-päivää! :)Kehäkukka
- Re: Hyvää Julian-päivää! :)tautinen
- Re: Hyvää Julian-päivää! :)kevätmieli
- Re: Hyvää Julian-päivää! :)santeri
- tulevaisuudesta sairasloman jälkeenjulia