Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Hoito lähenee
Nyt on takana kaks viikkoa tutkimuksia, kokeita ja hammaslääkäreitä. Huomenna pitäs olla viimeinen haastattelu ja torstaina eka sytotiputus. Keuhko on melko täys nestettä ja olo muutenkin vähän väsynyt. Hain eilen hiukka uusia vaatteita, joita on helppo käyttää, vaikka sen treenin keuhkoista laittaisivatkin. Huomenna selviää tarkka lääke, jota tiputtavat. Mullahan oli ekana sekä keuhkosyöpä epäily, joten eivät olleet vielä viime viikolla saaneet ihan kaikkia arvoja syöpäsoluista, jotka ovatkin rintasyöpään.Jotenkin olen pitänyt itseni kasassa katselemalla huiveja, perukkeja, oloasuja, koittanut siis kaikella tavoin panostaa itseeni. Mies on tuntunut sen hyväksyvän. Pitänyt pihan kauniina, jotta saan sitä ihailla. Istuskelemaan jaksamiseni mukaan pihakeinussa. Ystäviä on onneks poikkeillut jutulla, sekä piristää. Töitäkin oon jonkun tunnin päivässä vielä jaksanut tehdä. Nyt varmaan kuitenkin pitäs ruveta keskittynyt torstaisen tiputukseen. Meen osastolle pariks päiväksi. Mulla on siis levinnyt ja aloitetaan tipalla.
Onko mulle täällä kaveria jutulle, jolla homma olis vasta yhtä alussa?
- Hoito läheneeMinnalla
- Re: Hoito läheneepalsternakka
- Re: Hoito läheneeMinnalla
- Re: Hoito läheneeiitux
- Re: Hoito läheneeLilliant
- Re: Hoito läheneeTypsy