Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: ravinto asioista - oletteko muuttaneet elintapojanne diagnoosin jälkeen?
Hei! Minä luin myös professori Arstilan kirjan.Juu valkosipulia kannattaa syödä, koska siitä olen aina kuullut pelkästään positiivista, viis hajusta;)
Ravintolisistä: Hoitojen alussa söin vähän vitamiineja, koska syöpiksellä sanottiin, että voi ottaa D-vitamiinia, multitabsia, kalaöljyä ja maitohappobakteereja. Jätin multitabsit pois ja otin C- + B-vitamiinia (vesiliukoisia). Ennen leikkausta otin myös muutaman satsin paljon puhuttua havupuu-uutejuomaa, en enää sen jälkeen. Ihan kaikki purkkivitamiinit otin pois käytöstä noin kk sitten. Vähän nihkeästi kaikkiin ylimääräisiin roppeihin kuitenkin suhtaudutaan, kun yhteisvaikutuksista ei ole tarpeeksi tietoa. Ja parempi varmaan oiski olla ilman.
Mediassa oli puhetta vitaminiinien haitallisuudesta, mutta ko tutkimus on ilmeisesti ollut puutteellinen, eikä kaikkea aina kannatakaan uskoa.
Kun kysyin onkologilta, että onko mun vitamiinien syömisestä ollut haittaa hoitojen suhteen, niin hän sanoi että ei. Maksa-arvoni olivat pysyneet ihan hyvinä.
- Re: ravinto asioista - oletteko muuttaneet elintapojanne diagnoosin jälkeen?tuike