Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hoidot alkavat

Älä kanna huolta etukäteen. JOkainen meistä reagoi lääkkeisiin yksilöllisesti. Minulla on sama ohjelma kuin sinulla. Taxoihin en reagoinnut mitenkään. Kortisonijakso on niin lyhyt, että siitä ei kannata murehtia. Seuraavana päivänä helakan punaiset posket, olin tosi energinen tämän kortisonihuumaan aikana, turvotus purkautuu kudoksista vähitellen. Nyt minnulla on menossa Ceffi-vaihe, yhden olen saanut ja toinen on tulossa perjanataina jos labrat ovat ok. Muista, että lääkkeiden tarkoitus on vain hyvä, vaikka joudummekin niistä vähän kärsimään. Tsemppiä kovaasti sinulle. Yksi hyvä ohje on se, jos sulle tulee jokin ongelma, niin älä mene googlettamaan asiasta, vaan soita sytostaattiyksikköön. Googlen kautta joutuu niin helposti hakoteille ja sieltä tulleiden asioden pohjalta tulee aivan turhia murheita. terveisin Gugi53
gugi53 | 3.10.2011 klo 10:58:25