Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hoidot alkavat
Hei Syysnainen! tsemppia sinulle! itse olen askeleen verran sinua edellä, sain ensimmäisen satsin docetaxelia( =samaa ainetta kuin Taxotere, eri tuotemerkki vain) 21.9., sitten syön vielä kotona aina hoitojaksojen välillä kahden viikon ajan suun kautta otettavaa lääkettä, joka muuttuu stytostaatiksi elimistössä, olotila on nyt verrattain hyvä, aamut ovat huteria, mutta olotila petraantuu päivän mittaan, mieliala on korkealla, suorastaan ihmettelen sitä, haluja olisi tehdä vaikka mitä, mutta fyysiset voimat ovat nyt heikommat kuin terveenä. Sitä vaan menee eteenpäin tässä tilanteessa pienillä askelilla päivä kerrallaan, lepää silloin kun siihen on tarve ja puuhastelee silloin kun jaksaa. Muista, että pahoinvoinninestolääke on tarkoitettu otettavaksi, itse otan päivittäin 3 tablettia primparenia hereilläolo aikana n. kuuden tunnin välein. Minä otan kortisonia vain kolmena päivänä, silloin kun on tuo docetaxel-tiputus,minulla se ei ehtinyt tehdä mitään sivuoireita. Kortisoni aiheuttaa unettomuutta, mutta jos sinulla ahdistus aiheuttaa sitä, siihen on aina mahdollisuus saada lievä nykahtamislääke. Hyvä ystävä, kyllä me tästä selvitään, Suomessa saa hyvää syöpähoitoa.Mikäli mahdollista, nyt meidän täytyy tarkkaan karttaa flunssaisia ihmisiä ja käsihygieniasta kannattaa pitää tarkka huoli, itse olen ajatellut jopa näin,että kun käyn kaupassa tulen jatkossa pitämään kevyitä käsineitä kädessä.
Kaikkea hyvää sinulle ja jaksamista.
- Hoidot alkavatSyysnainen
- Re: Hoidot alkavatSini-likka
- Re: Hoidot alkavatSuski69
- Re: Hoidot alkavatHelena1961
- Re: Hoidot alkavatSyysnainen
- Re: Hoidot alkavatHelena1961
- Re: Hoidot alkavatSini-likka
- Re: Hoidot alkavatgugi53