Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Taxoista Ceffiin - kokemuksianne
Kiitos kaikille vastanneille ja elokuu62:lle tuolin lämmittämisestä ;=) Puolen päivän jälkeen olin Kotkassa ja aluksi olikin aika rauhallista - lopussa sali täys...Minulla tuo kortisoni CEFfin yhteydessä liittyy siihen vahvempaan pahoinvointilääkitykseen jonka tulen saamaan ja jonka pitäisi estää viivästynyttä pahoinvointia. Hitto kun en muista sitä nimeä. Sain sen, kun sanoin olevani oksennuskammoinen ja että jännitän nyt kolme viikkoa ihan pinkeänä sitä seuraavaa hoitoa. Kyllä sieltä apujakin löytyy kun tarpeeksi vaatii =) Että jos jollain peruslääkkeet (Primperan, Zofran tai Granisetron strada) ei auta ja kärsii kovasti pahoinvoinnista, kannattaa sitkeästi pyytää muuta lääkitystä. Minullekin sanoi, että jos tuo ei auta, vielä löytyy tehokkaampia. Sanoivat, että kyllä pahoinvointia pyritään hoitamaan mahdollisimman tehokkaasti. Tuli jotenkin turvallinen mieli. Ja hoitajat olivat kaikki kovin ystävällisiä ja rauhallisia, sekin luo turvallisuutta itse hoitotilanteeseen.
Tänään ei vieläkään mitään oloja, voi kun menisikin jälkiaallot näin hienosti!
Ihanaa perjantaita kaikille ja jaksuja!
- Taxoista Ceffiin - kokemuksianneKatjuliini
- Re: Taxoista Ceffiin - kokemuksiannestrawberry
- Re: Taxoista Ceffiin - kokemuksianneElokuu 62
- Re: Taxoista Ceffiin - kokemuksianneKatjuliini
- Re: Taxoista Ceffiin - kokemuksianneElokuu 62