Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Taxoista Ceffiin - kokemuksianne

Moi,

Aika yksilöllisiä nämä kokemukset tosiaan on. Seuraavassa mun ;-) Myös mulle CEF oli helpompi kuin Taxo. Kortisonia ei munkaan tarvinnut CEFin kanssa ottaa. Ennen CEFin antoa saa suoneen pahoinvointilääkettä, jolla pärjäsin hyvin sen päivän. Mulle tuli CEFistä kyllä pahoinvointia, mutta lääkitsin sitä reilulla kädellä tiputusta seuraavat 3-4 pvää.Otin lääkettä heti kun pienikin oire tuli, en odottanut pitkään. Lääkkeenä käytin pääasiassa Primperania ja parina ekana päivänä niiden kanssa myös Granisetronia. Ja sitten söin pieniä annoksia muutaman tunnin välein. Niiden avulla pärjäsi ihan ok. Sen minkä huomasin CEF-hoitojen aikana oli, että alkoi tulla hoitoväsymys! V-käyrä alkoi nousta hoitoja edeltävinä päivinä- tuntui, että ei millään olisi jaksanut mennä TAAS myrkyille.

Kyselit vielä noista karvoista. Mä tosiaan käytin sitä jäämyssyä hoitojen aikana ja siitä huolimatta valtaosa hiuksista lähti. CEF kiihdytti mulla hiustenlähtöä ja ne lähti tasaisesti kaikkialta. Taxot aiheuttivat muutaman suuren harventumaläiskän. Viimesestä CEFistä lähti mulla lähes kaikki ripset ja kulmakarvat, mutta ne kasvoi nopsaan takasin (nyt 1 kk viimeisestä CEFistä ja ripset ja kulmat on jo kasvaneet takasin). Lisäksi tokavikan CEFin jälkeen alkoi hiuksia kasvamaan Taxojen aikana syntyneeseen harventumaläiskiin eikä ne tippuneet viimeisellä CEFillä.

Tsemppiä hoitoihin,
krookus | 31.8.2012 klo 10:21:36