Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Heips kaikki kesän 2012 sytoilijat!
Hei kaikille ja erityisesti Pallulle,olipa upeata kuulla että kaikki on hyvin. Olen jo miettinyt mitä sinulle kuuluu. Minullahan loppuivat sytot samoihin aikoihin elokuussa 2012, mutta suuren uusimisriskin vuoksi olen edelleen saanut avastinia tiputuksena 3 viikon välein. Sen pitäisi loppua tässä syksyllä, jos kaikki menee yhtä hyvin. Kuvaus on ollut viimeksi marraskuussa, mikä tietysti jännittää, että voiko niihin merkki arvoihin nyt niin luottaa.
Olen aloittanut työt, liikun kohtuullisesti ja voin hyvin. Voin jopa joskus unohtaa syövän, mutta koska käyntejä on kuitenkin vielä niin usein ja koska ajoittain valtaa epäilys että jospa se kuitenkin tulee takaisin. Elämästä osaa kyllä nauttia toisella lailla, mutta siinä on myös mukana aika paljon haikeutta, koska tietoisuus siitä että tilanne voi muuttua koska vain, on kokoajan takaraivossa.
Tämä on ollut sellainen elämänkoulu, mistä kyllä on saanut paljon hyvää, mutta myös paljon ikävää. Käyn myös ajoittain palstalla lukemassa kuulumisia, mutta harvemmin kuin ennen.
Nautitaan loppukesästä ja uskotaan moniin tuleviin kesiin!!!!!
- Heips kaikki kesän 2012 sytoilijat!Katjuliini
- Re: Heips kaikki kesän 2012 sytoilijat!Katjuliini
- Re: Heips kaikki kesän 2012 sytoilijat!riitta47
- Re: Heips kaikki kesän 2012 sytoilijat!Katjuliini