Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Heips kaikki kesän 2012 sytoilijat!

Jos en väärin muista, mullakin oli viimeinen CEF 1.11.12 =) Toinen rinta minultakin poistetaan kovan sukurasitteen vuoksi. Tosin olen siis menossa korjausleikkaukseen jonka yhteydessä se tehdään. Jos kuvat on puhtaat ja kaikki muukin ok. Tää on jännä miten mulle on kaikkeen ajatteluun tullut tuo jos. Jos olen terveenä, jos olen hengissä..... Vaikka niin varmasti kuin me jokainen tänne synnytään, myös kuollaan. Elämän rajallisuus on kuitenkin tämän sairauden myötä konkretisoitunut aivan toisella tavalla. Perusturvallisuus on viety ja tuskin koskaan saan sitä palaamaan ennalleen.Muistan kuinka viime kesänä hoitoputken keskellä ajattelin, ensi kesänä kaikki on toisin. Luulin että hoitojen päätyttyä elämä jatkaa samaa rataa. Ihan niin ei ole kuitenkaan käynyt =)Tämän epävarmuuden ja ajoittaisten pelkojen kanssa on vaan opittava elämään.
Katjuliini | 21.7.2013 klo 16:52:19