Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Heips kaikki kesän 2012 sytoilijat!
Hei!Minulta loppuivat sytot viime vuoden syyskuussa ja säteilyt joulukuun alussa; lisäksi syön Tamofenia. Töihin palasin helmikuussa. Töihinpaluu sujui ihan hyvin, vaikka hitaammin kaikki alkuun sujuikin.
Koska olen koulussa töissä, kesälomani on pitkä. Niinpä, aikaa on siis ollut myös ajatella! Luulin, että kaikki olisi kohtuullisen hyvin, mutta olen kyllä käynyt hoitoprosessia läpi pitkin kesää. Olen ollut lievässä kriisissä itseni suhteen, myönnän sen.
On kiitollinen terveydestään ja välillä sitten muistelee kaikkea mennyttä. Kaikkeen kolotukseen tai jäykkyyteen suhtautuu tavallaan normaalisti, mut kuitenkin jotenkin hätääntyen. Tiedätte varmaan tunteen?
Eli voin ihan hyvin, mutta koko prosessia olen kyllä vasta nyt käynyt läpi...Kyllä tämä jälkensä on jättänyt.
Nautitaan elämästä ja kootaan itseämme armollisesti, eikö? Ainakin itselleni sairaus toi myös paljon sellaista, mistä voisin jopa olla kiitollinen...Ehkäpä rakas kanssasisar ymmärtää.
Mukavaa kesän jatkoa!
- Heips kaikki kesän 2012 sytoilijat!Katjuliini
- Re: Heips kaikki kesän 2012 sytoilijat!Katjuliini
- Re: Heips kaikki kesän 2012 sytoilijat!Silkki
- Re: Heips kaikki kesän 2012 sytoilijat!Katjuliini