Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Diagnoosini on valmis,hoidot alkaa...

Hei Pässi!

Luota vaan siihen, että joulu tulee ja toinen, kolmas....
Ihan samoja tuntemuksia oli minulla maaliskuussa, kun todettiin lobulaarinen rs, kasvain oli 6 cm ja levinneisyys kainalon imusolmukkeisiin 9/14. Olen käynyt läpi rinnan poiston ld-kielekekorjauksineen ja nyt menossa sytot. Jäljellä vielä kolme CEFiä ja säteet + Tamofenia 5 vuotta.

Olen ihmetellyt itsekin, miten elämä vain pyörii syövästä huolimatta ja on aamuja, jolloin en muista ensimmäisenä sairautta vaan mielessä on muita asioita. Totta kai on huonoja päiviä ja sytostaattiviikolla makaan "naama savessa" ja tunnen itseni todella kurjaksi otukseksi. Ihmeesti siitä sitten kuitenkin vaan nousee ja kokoaa itsensä sekä nauttii siitäkin ettei voi pahoin.

Sain neuvon eräältä lääkäriltä, että soluille pitää puhua konkreettisesti. Pitää helliä valkosolujaan ja ajatella mielikuvissa, miten syöpäsolut tuhoutuvat. Olekin täällä sitten mielikuvissani ammuskellut noita vihulaisia kuten nettipeleissä...Välillä tuppaa itseäkin naurattamaan koko touhu, mutta eipä tämä lysti mitään maksakaan;)

Voimia viikkoon kaikille!
arpakuutio | 21.7.2008 klo 16:11:58