Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Diagnoosini on valmis,hoidot alkaa...

Sinulle Pässi. Ensimmäinen viestini epäonnisti .Koetan uudelleen.Minulla todetiin rintasyöpä 2005 mammografiassa.Se oli kuin salama kirkkaalta taivaalta.Oireita ei ollut miita kun olin pohjattoman väsynyt.Rinta lähti ja kainolo tyhjennettiin.Sieltä löytyi kolme metastaasia. Psyykkeni takia minulle ei annettu sytostaatteja.Syön sen viisi vuotta antiesrogeeniä.Olin ihan toivoton.Olen hoitanut 35 vuoden aikana kuolevia syöpäpotilaita.Enhän millään boinut uskoa,että minä voisin selviytyä.Itkin kolme kuukautta ja kasvoni paloivat kyynelistä kaksi kertaa.Sitten sanoin itselleni,että on vain yksi suunta ylöspäin.Kävin toukokuussa kolmivuotis kontrollissa Kaiken pitäisi olla hyvin.Niinpä olen elänyt tätä elämän jatkoaikaa jo yli kaksi vuotta.Olen keksinyt hatrrastuksia.Olen käynyt kuntosalilla yli kaksi vuotta kahdesti viikossa.Lisäksi toimin vapaaehtoisessa mielenterveysyhdistyksessä.Olen siinä rahastonhoitaja.Minulla on myös muita sairauksia.Pahin niistä on selän kulumat.Niitä on ristiselässä ja niskassa.Selkä ei kestä kumartelua.Siivouksen aikana pitää mennä välillä pitkäkseen,kun selässä on kovaa kipua.Lattiatkin luutuan konttaamalla.Kyllä se elämä jatkuu syövän jälkeenkin tavalla tai toisella Kovasti jaksamista tällä syöpäläisen kivikkoisella tiellä.karlip
karlip11 | 23.7.2008 klo 14:08:00