Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sadetta-aurinkoa-sadetta...

Hei kaikille ! Kovin samantapainen tapaus myös minulla eli tässä oma tarinanai: Vuonna 2001 syksyn tuntui rinnassa "vetoa", mutta mammografiassa tai ultrassa ei näkynyt mitään. Heti 2002 alkutalvesta olin kuitenkin niin vakuuttunut, että kaikki ei ole hyvin ja uudessa ultrassa sitten löytyi syvällä oleva 1 cm kasvain. Jos kasvain on hyvin syvällä, on sitä vaikea löytää ultrallakaan. Leikkauksessa poistettiin kasvain, kainalon imusolmukkeet ja myös tervettä marginaalia saatiin riittävästi. Gradus oli 2 ja sain lisäksi 6 viikon sädehoidot.
Tänä keväänä löytyi sitten leikkausarvesta uusi patti, joka epäselvän näytteen jälkeen postettiin. Kasvain osottautui pahaksi ja uusi koko rinnan poistoleikkaus, josta on nyt runsaat kolem viikkoa.Pad vatauksessa G3, her2+ ja solun jakautuminen 30. Joten syöpä voi myös muuttua ihan eri tyyppiseksi kuten tapauksessani. Onkologille olen menossa kuun lopussa, mutta sitä ennen yritän vielä kuntouttaa itseäni ja pehmentää tätä kiristävää raulalankaa. Olen ottanut teidän kaikkien vihjeet ja neuvot huomioon ja kävelylenkki teki taas hyvää sekä henkisesti että fyysisesti. Hyvää yötä kaikille ja voimia kanssasisarille. terv. hannakaija
hannakaija | 18.7.2007 klo 22:56:45