Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sadetta-aurinkoa-sadetta...
Ei syöpä näy aina mammossa. Minä olen siitä todiste.Minulla tuntui vain sellaista kiristystä rinnassa, ei aina, joskus ja oli tuntunut jo joitain kuukausia. Olin menossa gynegologille (normaali vuositartarkastus papa jne.) ja siellä sitten (onneksi) avasin suuni. Gynis tutki käsin, ei löytänyt mitään (ei siis mitään pattia tuntunut), mutta teki kuitenkin lähettee mammoon. Menin mammoon samantien varaamaan aikaa ja pääsinkin heti sisään. Olin yksityisellä lääkäriasemalla ja minulle sanottiin, että heillä kuuluu mammoon aina automaaattisesti ulra. Hyvä niin sillä minun rinnassani ei näkynyt pattia mammossa, mutta ultrasta se löytyi, saman tien ohutneulanäyte ja viikon päästä tuli tuomio..... ja sillä tiellä nyt kuljen.....
Tämän kerroin siksi, kun Manssi mainitsi, että hänen pattinsa ei näkynyt mammossa, niin tosiasia on että mammo ei ole aukoton. Muistan lukeneeni täällä myös kertomuksen, jossa kokemus toisinpäin, jolloin näkyi mammossa, mutta ei ultrassa, jolloin myös ohutneulanäytteenotto on tosi vaikeaa, kun se kohdennetaan ultran avulla. Joten ultrakaan ei ole aukoton. Salakavala painajainen paholainen syöpä on, mutta taistellaan vastaan, ei anneta periksi. Huonoja päiviä tulee ja ollaan armollisia itsellemme.
Olen ymmärtänyt, että siellä Ruotsissa hoitosuunnitelmat on hiukan erillaiset kuin Suomessa.
Voimahalauksia kaikille sisarille
MeriTuuli
PS Hitto tuli himo niihin Kevämielen lakkohin, joista luin tuolla toisessa ketjussa.
- Re: Sadetta-aurinkoa-sadetta...MeriTuuli
- Re: Sadetta-aurinkoa-sadetta...hannakaija
- Re: Sadetta-aurinkoa-sadetta...helmikuu