Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Taxotere ja Herceptin alkaa

Olen jo pidemmän aikaa lueskellut teidän muiden kirjoituksia ja nyt, kun hoidot alkaa, taidan minäkin tarvita vähän vertaistukea. Minulle on siis tehty vasemman rinnan osapoisto 22.8. Kasvain oli 2,8 cm, gradus III, hormoninegatiivinen ja Her2 positiivinen. Yhdestä vartijaimusolmukkeesta löytyi yksi mikrometastaasi. Mahtaisiko löytyä teidän joukosta muita vastaavalla diagnoosilla olevia?

Mitään hormonihoitoja ei siis ole tiedossa, vaan 3xTaxotere ja 3xCef höystettynä täsmälääke Herceptinillä ja hoidot alkavat nyt keskiviikkona.

Vähän on siis perhosia vatsassa ja pientä psyykkausta kaipailisin teiltä, jotka olette vastaavaa coctailia saaneet. Mitä mahtaisi olla luvassa? Aiheuttaako Herceptin jotain extraoireita Taxoteren kanssa saatuna? Onko jotain, mitä voisi tehdä itse ennakkoon, että sivuvaikutukset saisi minimoitua?

Tsemppiä kaikille muillekin hoitorumbassa oleville!!

t. Johanna

Johanna65 | 8.10.2012 klo 15:31:35