Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: rintasyöpä

Tella, olipa tuossa laulussa tosi osuvat ja hyvät sanat, jotka sopivat hyvin meihin sairastuneisiin.

Itse olen kohta lähdössä viimeiseen sädehoitoon. Sitten on koko rumba ohitse. Ainoastaan tuo Arimidex-tabletti joka päivä on vielä otettava viiden vuoden ajan.

Hienoa Tella, kun olet jaksanut olla töissä. Itse olen ollut sairaslomalla jo yli 9 kuukautta. Vielä syyskuun loppuun asti on sairaslomaa ja sitten yritän töihin menoa puolipäiväisenä aluksi tuon uuden osasairauspäivärahan turvin.

Olen samaa mieltä kanssasi, että todellinen vertaistuki on ollut koko sairauden ajan täällä verkossa. Vaikka minulla on ympärilläni ihania läheisiä ja ystäviä, he eivät lopultakaan ymmärrä miltä meistä todella tuntuu.

Kiitos kaikille ihanat siskot tuestanne koko tämän matkan ajan. En halua täältä kokonaan vielä irrottautua vaan jatkan kanssanne kulkemista.

Lämmin halaus kaikille Kehäkukalta:))
Kehäkukka | 21.8.2007 klo 09:29:59