Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: rintasyöpä

Hei Tella ja kaikki muut kanssasiskot. Hieno biisi ja osuvat sanat. Kai tälläkin kaikella on tarkoituksensa, vielä en ole oivaltanut mikä se kohdallani on. Näiden teidän viestien ansiosta olen herännyt tähän päivään reippaana ja ensimmäisen kohtuullisen hyvin nukutun yön( 2 viikon aikana) jälkeen pirteänä. On ihanaa lukea että te ootte jaksaneet taistella ja jaksatte pitää pinnalla muitakin. Olin kuvitellut että oon itse sieltä nuorimmasta päästä rintasyöpäpotilaita ja yllätyin kun siellä onkin niin paljon nuorempia pienten lasten äitejä. Omanihan ovat jo 19, 16 ja 12 vuotiaat. Itse työskentelen hoitoalalla yksityisellä sektorilla ja nyt huomaan miten sokea olen työssäni ollut!!!
Tosiaan tulevista hoidoistani saan tietää 5.9 ja olen kyllä varautunut rankkaan vuoteen!!?? Onneksi minullakin on aviomies joka on täysillä tukena sekä ystävät joista tiedän etteivät jätä yksin. Tänään paistaa aurinko ja lähden kuntosalille ja keräämän voimia ensi viikon leikkausta varten.
Ihanaa tietää että ootte siellä jossain, lämpimiä ajatuksia jokaikiselle tällä sivustolla vierailevalle.
pörrö | 21.8.2007 klo 10:27:12