Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: kohdunkaulan syöpä
Uskomatonta!Minulla piti olla tänään eka sädehoito, viikko sitten otetussa koepalassa ei ollutkaan mitään syöpään viittaavaa, joten otettiin vaan uusi isompi koepala. Papa-luokka oli ollut 5, eli varma syöpä. Toivotaan nyt parasta.
Aloin jo 4 kk sitten käyttämään monivitam ja eksta-annosta omega-3 ja diagnoosin jälkeen otin vielä lisäksi puhdasta EPAa hainrustouuteampulleja, aloeveraa, antioksidantteja, vihreää teetä, Tyrnikapseleita, C-vitam, soijaa yms. Jätin lihan ja eläintuotteet ja lenkkeilin joka päivä. Lisäksi kuuntelin rentoutuskasetteja ja visualisoin itseäni terveenä ja anteeksiantavana.
Tämä oli kyllä minulle opetus, koska olen viimeiset 10 v ollut todella stressaantunut, itsehoito on jäänyt toissijaiseksi yrittäessäni "auttaa" muita. Olen kyllä elänyt terveellisesti, mutta katkerat ajatukset olivat eniten pinnassa. Oikeastaan odotin pysähdystä ja tiesin että jotain tällaista tarvitsin.
Muiden auttaminen on hieno homma, mutta ei oman terveyden kustannuksella.
Koska olet vielä nuori, kannattaa nauttia joka hetkestä ja huolehtia ravinnosta, se on kaiken perusta. Ajatukset voi itse valita, joten kannattaa ajatella positiivisia asioita.
- kohdunkaulan syöpäSusku69
- Re: kohdunkaulan syöpäellinoora
- Re: kohdunkaulan syöpäSusku69
- Re: kohdunkaulan syöpäSariMari
- Re: kohdunkaulan syöpämummo46
- Re: kohdunkaulan syöpäsakripa
- Re: kohdunkaulan syöpäsakripa
- Re: kohdunkaulan syöpäLifeline