Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Työssäkäynti stytojen aikana ja onkokokemuksia sairausloman keskeyttämisestä
Olisi kiva tietää kuinka paljon teistä kanssasisarista on käynyt stytojen aikaa töissä ja miten homma on hoitunut. Itse odottelen tässä hoitojen aloittamista ja mm. työssäkäynti hoitojen aikana on käynyt jo monesti mielessä. Toisen leikkauksen jälkeen lääkäri kirjoitti minulle 5 viikon sariausloman ja totesi että mikäli et halua pitää koko sairauslomaa voihan sen aina keskeyttää no kolmenne viikon jälkeen olin jo ihan valmis keskeytykseen, mutta sitten työkaveritkin totesvat että meillä on töissä sellainen stressitilanne että kannattaa olla mieluummin pois jos mahdollista. Tämän kyllä tiesin itsekkin enkä ollenkaan kuvittel olevani töissä korvaamaton. korvaamattomia ihmisiä on hautausmaat pullollaan. Kuulin myös että leikkauhaavatkin paranee paremmin kun ei ole stressiä. Nyt kun olen lepäilyt ja ulkoillut huomaan että stressi on kadonnut.- Työssäkäynti stytojen aikana ja onkokokemuksia sairausloman keskeyttämisestäpäivänsäde