Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Se on sitä!
Heips!Minä löysin joulun aatonaattona -07 oman pattini, herneenkokoinen pallukka ja eikun otille ja lähetteen kanssa mammoon, arvasin heti lääkärin ilmeestä, että syöpähän se ja varmistus tuli sit viikon päästä ja viivana leikkaukseen.
Muistan tunteen kun se varmistui, hyvin epätodellinen olotila, pelotti, että tässäkö tämä minun elämä nyt sit on?, miks minä? raivoa, epätoivoa ja sit kuitenkin löytyi se päättäväisyys, et periks ei anneta!!!!
Mut älä nyt tuota pelkää, että avataan ja suljetaan, tai tietty avataan ja suljetaan, mut noiden kahden välissä kaikki näkyvä napsastaan pois ja kainalosta kanssa.
Nykyaikana nuo syöpähoidot on sellaisia, että vaikka olisi levinnytkin, niin elinvuosia on vielä edessä paljon... eli älä heitä kirvestä kaivoon ruostumaan.
Totta on se, että tunteet heittelee laidasta laitaan, mikä on ihan normaalia.
Pahinta aikaa, ainakin minulla, oli se, että kun ei tiennyt muuta kuin että se on syöpää...kaikki asiat pyöri päässä ja pelkäsi pahinta ja toivoi parasta.
Vaikka nyt tuntuu varmasti pahalta niin kyllä sinä ihan varmasti saat parhaan hoidon ja kaikki tehdään, mitä on tehtävissä taudin taltuttamiseksi.
Itse oon ravannut nyt sädehoidossa 3 viikkoa ja 2 ois vielä edessä, ennen sädetystä oli cocktailit 6xCEF.
En nyt sit tiedä, että auttoiko tämä minun raapustelu mitään.. tuli vaan ne omat muistot niin elävästi mieleen.
- Se on sitä!tigemauk
- Re: Se on sitä!Pikis
- Re: Se on sitä!tigemauk
- Re: Se on sitä!Pikis
- Re: Se on sitä!Karhutar