Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

erävoitto syövästä saavutettu, taistelu jatkuu...

Hei kaikki te rakkaat kanssasisaret. Lääkärini soitti minulle eilen illalla, koska halusi heti kertoa hyvät uutiset: pet/ct kuvauksessa ei enää mitään syöpään viittaavaa eli remissio saavutettu.Koska suuren riskin uusimis tauti jatketaan kuitenkin xeloda-avastin hoidolla marraskuulle asti ja sen jälkeen vielä vuosi avastinilla, jos vain kestän hoidot. Pitkältä tuntuu aika eteenpäin, mutta nyt on ekan kerran kohdallani sanottu joku hoitojen mahdollinen päättymisaika, joten lääkärit siis uskoo että se on mahdollista. Haluavat varmasti pelata nyt todella varmanpäälle ja siksi näin pitkät hoidot. Ovathan he nyt saavuttaneet hoidoillaan jo uskomattomia tuloksia ja haluavat varmaan päästä niihin julkaisuihin kun tekevät uraauurtavaa tulosta. Kohdallanihan on kyseessä tauti, josta ei ole minkäänlaisia tutkimustuloksia, on niin harvinainen ja paha solutyyppi.

Mutta ajatelkaa lähtötilannetta ja nyt koitti se päivä että voi sanoa varmasti että toistaiseksi terve. Nyt vaan kova tsemppi päälle ja on vain kestettävä nämä xelodan jalka kivut ym. Nythän on oikeasti mahdollisuus parantua vaikka ihan kokonaan.Verenpaineet on nyt myös vähän noussut, mutta menen kuitenkin tänäänkin iltavuoroon ja maanantaina katsotaan Tampereella aloitetaanko verenpainelääkitys.

Kiitos kaikille taas kerran tsemppauksesta, nyt on vain pidettävä pää kasassa ja uskottava että syöpä on poissa ikuisesti. Täytän sunnuntaina 49 vuotta, eli lääkärini soittaessaan antoi minulle parhaan syntymäpäivälahjan ikinä. Eihän hänen olisi tarvinnut soittaa, kun oltiin sovittu että maanantaina kuulen vastauksen. Se taas kerran osoittaa että,minua hoitavat lääkärit ovat paitsi erittäin osaavia, myös ihmisiä isolla iillä!!!

Hyvää kevään odotusta kaikille, nyt laitan kädet kyynärpäitä myöten ristiin ja kiitän tästä ja rukoilen että hyvä jatkuisi...
riitta47 | 1.3.2012 klo 12:15:19