Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mitä kuuluu Eerika + muut munasrjasyöp.sairastuneet "siskot"?

Heippa!
Minulla on kohta vuosi leikkauksesta ja viimeinen hoito oli elokuussa 07. Nyt kaksi kontrollia takana. Tällä hetkellä kaikki hyvin. Seuraava tarkastus toukokuun lopulla.
Tt-kuvaus tehdään nyt huhtikuussa varmuuden vuoksi. Sanoin lääkärille että kyljessä tuntuu välillä jotain joten hän määräsi kuvauksen.
Olen ollut töissä jo lokakuun alusta puoliaikaisena ja tammikuun alusta kokoaikaisena. Yleisesti tauti ei muistuta mitenkään. Päässä on vain joskus ajatuksia mitä jos se uusii. Juuri tänään ajattelin asiaa. Minulta on viime kesän lomia vielä pitämättä 7pv ja talvilomasta meni 3pv sairaslomaksi. Joten ajattelin pitää vähän pidemmän pääsiäisloman. Tuli mieleen että mitäs jos tämä uusii niin jääkin nuo lomat taas pitämättä. Näin turhamaisia ajatuksia oli mielessäni. Muuten olo on normaali. Töissä on niin paljon ajateltavaa ettei onneksi ehdi näitä miettiä. Sitten yöllä kun ukkokulta kuorsaa vieressä niin hiipii synkempiä ajatuksia joita olen yleensä torjunut.
Kaikkea hyvää teille urheat siskot!!!!!
meikku | 13.3.2008 klo 18:57:32