Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mitä kuuluu Eerika + muut munasrjasyöp.sairastuneet "siskot"?

Tässä yksi konkari, leikkauksesta tulee kesällä 11v. Tauti on uusinut tasaisin välein, mutta aina on hoidoilla kuitenkin saatu kuriin. Nyt olen ollut tauolla viime elokuusta lähtien, viime kontrollissa kuitenkin hienoista markkerin nousua, joten taitaa olla uudet hoidot edessä piakkoin.
Se huono puoli noissa hoidoissa on, että olen tullut yliherkäksi mm platina-yhdisteille, joten se sytostaattilinja on pois käytöstä, toivottavasti kuitenkin löytyy noita muita tehokkaita. Viimeksi sain taas pitkästä aikaa taxolia, jota olin saanut ensimmäisenä hoitona yhdessä platinolin kanssa. Tottakai elimistö on kovilla kun sytostaatteja toisensa perään annetaan, nehän ovat solumyrkkyjä, mutta toistaiseksi olen ne kestänyt, toivottavasti jatkossakin. Maksimissaan minulla on ollut noin 1,5 vuoden hoidottomia jaksojakin, pienimmillään vain puolisen vuotta.
Kuten edellinen kirjoittaja totesi turha sairastaa ennakkoon, itse olisin varmasti musertunut jos olisin etukäteen tiennyt mitä tuleman pitää.
Joten päivä kerrallaan nautitaan tästä hetkestä!
toiveikas | 14.3.2008 klo 16:14:46