Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

EKA TAXO OHI ja hyviä uutisia

Hei!
Sain siis eilen ekan hoidon, eli Taxoa tiputettiin. Hyvin meni, eikä vielä ole yhtään huono olokaan. Saapi nähdä, tuleeko ja jos niin koska. Kävin terkkarissa pistättämässä Neulasen, kun en itse uskaltanut. Olin siis yhden yön osastolla, ja paikka oli kyllä tosi viihtyistä ja mukava, on siis ihan uusi rakennus ja kaikki hyvin. Sain eilen myös TODELLA HYVIÄ UUTISIA, eli luustokartta, keuhkot, maksa ym. sisäelimet olivat puhtaat! Sain siis näin parhaan joululahjan jo etukäteen!!!
Hain paria pahoinvointilääkettä, vatsalääkettä ja särkylääkkeitä kyllä valmiiksi, jos tulee tarvis. Jäähattua käytin, saa nähdä auttaako hiusten lähtöön.
Taas tajusin, miksi Suomessa maksetaan paljon veroja, apteekkilaskuni loppusumma oli yli 4000 euroa, mutta jouduin siitä itse maksamaan vain reilut sata euroa. Maksan jatkossakin mielelläni veroja, kun vain yhteiskunta maksaa hoitoni ja lääkkeeni.
t. Ellinoora
ellinoora | 14.12.2007 klo 17:14:16