Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uusi Seura-lehti

Hei Kevätmieli! Minun piti ihan käydä ostamassa se Seura-lehti ja luin sen jutun. Jännää, miten erilailla me suhtaudumme. Minä koin sen jutun positiivisena, koska se nainen oli omien sanojensa mukaan ihan onnellinen sairaudestaan huolimatta.

Sen dosentin jutun jätän ihan omaan arvoonsa, koska en ole aiemmin kuullut tuollaista tulkintaa, mitä hän kertoi ja olen kuitenkin melko lailla lukenut rintasyövästä ja sen hoidoista.

Itsekin olen ajoittain ihan onnellinen, vaikka syöpäni on korkean riskin syöpä johtuen laajasta kainalolevinneisyydestä ja korkeasta gradus-luokasta sekä kaikista muistakin huonoista tekijöistä (Her-pos, korkea Ki-67-luku). Olen henkisesti varautunut syövän uusimiseen, mutta tietenkin toivon monta, monta oireetonta vuotta tai jopa ihmeparantumista. Kohta vuoden sairastettuani olen alkanut hyväksyä tämän syövän kohdalleni. Vielä olen hyvässä kunnossa ja yritän nauttia näistä päivistä. Vielä kun pääsisi kunnialla läpi lokakuussa otettavista TT- ja luustokuvauksista.

Toivon Sinulle Kevätmieli positiivista ja iloista mieltä. Olet ollut meitä muita aina kannustamassa ja minäkin haluan osaltani nyt Sinua kannustaa ja uskon vahvasti, että olet jo selvinnyt voittajana tästä sairaudesta.

Iloista viikonloppua kaikille.

Kehäkukka:))
Kehäkukka | 29.9.2007 klo 12:19:42