Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uusi Seura-lehti

Hei taas! Kävin tuossa välillä yli kahden tunnin lenkillä ystäväni kanssa. Emme normaalisti ihan noin pitkiä lenkkejä kävele, mutta eksyimme hieman reitiltä ja kyllähän meillä ystävyksillä juttua riittää vaikka pitemmäksikin aikaa.

Minä myös mietin tuon Seuran jutun luettuani, että minkähän näköinen minäkin olen ollut kaljuineni ja turvotuksineni. Mahdoinko ihan Juicea muistuttaa?!
Hiukseni ovat kasvaneet jo melkoisesti. On ikäänkuin lyhyt poikatukka. Se vain tulee sellaisena tummanharmaana. En yhtään tykkää siitä väristä, joten eilen kävin hakemassa kaupasta kevytväriä ja nyt on kaikki harmaudet peittyneet tummanruskean värin alle. Eka kerran lähdin lenkille ilman peruukkia. Kietaisin vain huivin pannaksi. Hiukseni ovat lisäksi melkoisen tuuheana tulossa ja ainakin yhtä karheat kuin entiset. Joten kaljusta on enää vain muisto. Minkä väriset hiukset Sinulle Kevätmieli on tulossa. Olen huomannut että nuoremmillekin tuppaa aluksi tulemaan harmaansävyisenä nuo hiukset. Muuttunevat sitten kasvaessaan, toivottavasti.

Luitko muuten uudesta Syöpä-lehdestä dos.Päivi Hietasen pääkirjoituksen. Siinä hän kirjoittaa, että syöpä hyvin, hyvin harvoin hoitojen jälkeen nopeasti uusii. Joten ollaan luottavaisia, että hoidot on meidänkin kohdalla tepsineet ja pitävät syöpäpirulaisen loitolla ikuisesti, kertakaikkiaan!!

Ymmärrän hyvin pelkosi syövän uusimisen suhteen, koska Sinulla oli nuo tietyt asiat niin kuin olivat. Kyllä se pelko mukana kulkee varmaan vielä pitkään, mutta onneksi on myös paljon hyviä hetkiä, jolloin pystyy syövän unohtamaan. Mielestäni meillä on oikeus myös ilmaista negatiiviset tunteemme, jos pahalta tuntuu.
Onneksi tällä hetkellä ehkä tuo positiivisuus on kuitenkin voitolla kohdallani. Katsotaan sitten tilanne uudelleen parin viikon kuluttua, kun saan "tuomion" niistä kuvauksista ja labroista.

Voimia Sinulle Kevätmieli työn aloitukseen. Itse aloitan työt torstaina. Kuljemma aika lailla samoihin aikoihin näitä tiettyjä polkuja (hoidot, työn aloitus.

Leppoisaa lauantai-iltaa.

Kehäkukka:))
Kehäkukka | 29.9.2007 klo 17:35:31