Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ekat taxot
Hei!!Minulla ei ollut taxon aikana turvotusta. Ainoastaan tiputuksen jälkeen oli aina muutama päivä pelaamista vatsan toiminnan kanssa.Ensin oli ummessa ja vatsa pömpöllä, mutta sitten heitti ruikulle ja johan helpotti!
Cef on tosiaan ollut siitä helpompi, että ruoka maistuu liiaksikin. Taxon aikana en voinut kuvitellakaan pistäväni suuhun mitään karkkia tai suklaata tai mutta "hyvää". Nyt kaikki maistuu, joten yritän vähän rajoittaa.
Hengenahdistusta ilmeni taxon aikana, jos yritti jotain tehdä. Eli kävely ja jo kaupassa käynti oli ihan puhkutuksen aihe. Laskin sen vaan huonon kunnon piikkiin ja olin hyvällä omalla tunnolla siivoamatta ym. Nyt se on todella hävinnyt ja jaksaa jo touhutakin.Taxo voi aiheuttaa kaikenlaisia tuntemuksia, minulta meni totaalisesti ääni ensimmäisen taxon jälkeen.(perhe oli tyytyväinen) Mitään syytä ei löytynyt. Toisen taxon jälkeen kurkku oli taas omituinen ja minulle nousi kuume 40 asteeseen yht äkkiä. No sain antibiottikuurin ja sillä olo helpottui. Loput taxot sitten sujuivatkin paremmin.
Eli myrkky tekee tehtäväänsä ja niin ajattelinkin, että näin ne syöpäläiset kuolee.
Kohti taistoa vaan sisaret:))
T. äityliini
- Ekat taxotPäiväranta
- Re: Ekat taxotkaptah
- Re: Ekat taxotMyrps
- Re: Ekat taxotvita
- Re: Ekat taxotäityliini
- Re: Ekat taxotvita
- Re: Ekat taxotäityliini
- Re: Ekat taxotKarhutar