Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ekat taxot
Kolme takana. Poskien punoitus ja pönötys on kovin tuttua, samoin luukopu (jota nimitän luuvaloksi, sen verran se tuikkii). Kortisoni antoi mulle virtaa siten, että huonous alkoi vasta kolmantena päivänä tipan jälkeen. Vetelyys kestää muutaman päivän, valitettavasti itselläni oireet ovat pahentuneet ja pitkistyneet kerta kerralta. Rinnan poiston jälkeen sain kunnon tönikän grammaista Panadolia, jota olen vedellyt pahimpiin oireisiin. Minulla ne toimivat lähinnä nukahtamislääkkeenä, luihin eivät auta. Kaikki oireet kuitenkin tuntuvat tulevan ja menevän omaa rataansa; en tiedä illalla, kuinka voin aamulla. Mielialavaihtelut ovat tuttuja myös. Välillä alan itkeskellä vaikkapa aamiaispöydässä ja olen ihan ihmeissäni itsekin. Hoitona hurtti huumori ja pihalla tepastelu.Mutta. Olen pystynyt tekemään työtä suht hyvin (suurimmaksi osaksi etänä, kiitos työnantajan). Ponnekkuus tulee ja menee, varmastikin hoitovaiheen mukaan, kuten sanoit. Pääasia, että sieltä jostain se kuitenkin aina tulee ;)
- Ekat taxotPäiväranta
- Re: Ekat taxotkaptah
- Re: Ekat taxotMyrps
- Re: Ekat taxotvita
- Re: Ekat taxotäityliini
- Re: Ekat taxotvita
- Re: Ekat taxotäityliini
- Re: Ekat taxotKarhutar