Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Voiko sytostaatit laukasita migreenin?

Kieltämättä, ulkoa ei raatsisi nyt tulla pois, mutta veroilmoitusta pitäisi täyttää!!!

Cherry on oikeassa, suu on lahjomaton paljastamaan, ovatko leukkarit alhaalla. Vaikka omista hoidoistani onkin pian kaksi vuotta, suu ilmoittaa minulla ensimmäisenä vieläkin, yrittääkö joku virus saada yliotetta: virusinfektiot nimittäin laskevat leukosyyttejä.

Toinen paikka tunnistaa virusten olemassaolo on suolisto, joka niinikään hyvin herkästi reagoi virustartuntoihin jonkinlaisella ripulilla. Minusta tuntuu, että koko ruoansulatuskanava on pysyvästi jäänyt herkemmäksi, tai sitten vain olen tautihistoriastani johtuen oppinut tunnistamaan näitä erilaisia oireita ja niiden syy- ja seuraussuhteita.

Minä imeskelin jäitä kaikkien tipusten ajan, ja minulla oli myös vatsansuojalääkkeet ja maitohappobakteerit apuna. En voi edes kuvitella, millainen limakalvojen kunto nyt olisi, ilman jääpaloja ja kosteuttavaa hoitoa, mutta alapäätä joudun rasvailemaan vieläkin, koska sieltä limakalvot ovat pysyvästi ohentuneet ja menevät kiusallisen herkästi rikki.

Koska voimakasta hikoilua tai pikkuhousunsuojia ei kumpaakaahan pysty välttämään, on minusta tullut hoitojen jälkeen kaikenlaisten voiteiden ja öljyjen suurkäyttäjä. Suusuihkeitakin löytyy vielä kaapista, mutta ikenet ovat säilyneet kunnossa juuri kosteuttavien hammastahnojen ja geelien ansiosta. Niitä ei ole enää hoitojen jälkeen tarvinnut käyttää, mutta Aloclairia välillä suihkuttelen, jos kieli on jostakin syystä kipeä:)

T. Karhutar
Karhutar | 26.4.2009 klo 14:37:02