Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytostaattien aiheuttamat ennenaikaiset vaihdevuodet :-(

Huh, Rianko-62, noita Tamofen-oireitasi! Toivottavasti ne lievittyvät kohdallasi ja kovasti toivon, että en saa niitä samassa määrin. Unien pätkittäisyys huoletuttaa hieman kun töihinpaluu on muutaman viikon kuluttua edessä. Mitenköhän sitä jaksaa? Toisaalta unet on muuttuneet jo pätkittäisiksi hikoilun ja kuumien aaltojen vuoksi. Tuntuu kyllä siltä, että mun kohdalla se on pelkkää kuumaa aaltoa ja nihkeissä lakanoissa piehtarointia... Oletko muuten kokeillut unettomuuteen melatoniinia tai muuta? Hyvä idea tuo tuuletin töissä- taidan myös ottaa mukaan. Gynekologini kertoi, että kuumat aallot lieventyvät jos hikiurheilee päivittäin. Itse olen tosiaan tätä nyt jo pari viikkoa harrastanut. En tiedä onko oireet lievittyneet, mutta kunto on kyllä kohentunut (ja tietty hiki virrannut):-)
krookus | 29.8.2012 klo 20:56:16