Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ihmisten suhtautuminen.

Hei!
Samanlaisia ne ihmiset tuntuu olevan asuu sitten pienellä tai isolla paikkakunnalla.Eka kerralla 01 minäkin kuuntelin ja vastailin puolituttujen kyselyihin kunnes huomasin että he kysyivät vaan muodon vuoksi.Vastaus ja varsinkaan mun todellinen vointini ei kiinnostanu yhtään.
Tällä toisella kierroksella olen ottanu käytännöks sen että jos tapaan useamman ihmisen kerralla ja kysymyksiä alkaa tulla,pyydän hetken huomiota kailta,kerron missä mennään.Ilmoitan että "kyselytunti" alkaa ja loppuu kun niin sanon.Siihen on tyytyminen.Koska en minä halua koko iltaa vatvoa omaa juttuani jos olen lähteny illanistujaisiin jonnekkin mukavaan seuraan.Näin se on mulla toiminu.
Tuohon kummasteluun että "olet kuitenkin niin hyvävoipasen näköinen" vastaan nykyään että niinpä,diagnoosin ja terminaalivaiheen välillä on aika pitkä matka.
Mut nää on niitä mihin me vaan saadaan/joudutaan tottumaan.
Olen opetellu liiasta kiltteydestä ja korrektiudesta pois ja puolustaan omia rajojani.Ne ketä sitä ei ole kestäny,on karsiutunu matkan varrelle pois.
Toivottavasti huomenna olis vielä aurinkoinen päivä ja lumiräntä tulis vasta joskus muullon.Hyvää yötä kaikille!
Mirja | 2.4.2007 klo 23:15:47