Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ihmisten suhtautuminen.
Minä pidin parhaana kertoa työkavereille suoraan. Tiedän hyvin pitkään työelämässä olleena, että ihmisillä on tapana jutella (en sano nyt juoruilla) toisten asioista ja asioilla on tapana muuttua hyvinkin kummallisiksi jos totuus ei ole tiedossa. Niinpä kerroin heti diagnoosin saatuani ja sairaslomalle jäädessäni, että syöpähän se siellä ja että tulen kyllä käymään ja kerron missä mennään ja saa kysyä ihan suoraan jos jotain kysyttävää on.Samoin ystävä- ja tuttavapiirissäni. En yrittänytkään pitää asiaa salassa ja ei se tietysti olisi onnistunutkaan, koska en halunnut peruukkia. Minua ainakin helpotti että ihmiset tiesivät, eipähän tarvinnut kuulla ihmettelyjä ja juoruja takanapäin. Ja minusta oli mukava huomata, kuinka paljon välittäviä ihmisiä itse asiassa ympärilläni oli, sain paljon myötätuntoa ja huomiota, enkä pitänyt sitä tunkeiluna, välittämisenä vain.
- Ihmisten suhtautuminen.pike44
- Re: Ihmisten suhtautuminen.santeri
- Re: Ihmisten suhtautuminen.tautinen
- Re: Ihmisten suhtautuminen.karpalo
- Re: Ihmisten suhtautuminen.Rae