Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
nivelkivut sytojen jälkeen
Hei rakkaat ystävät ja kohtalotoverit ja erityisesti viime kesän sytoilijat.Olemme kaikki kaiketi jo käyneet ensimmäisen vuosikontrollin ja toivottavasti kaikki on hyvin jokaisella?!
Itse en ole ehtinyt palstailemaan viime aikoina ollenkaan, mutta haluaisin kokemuksia/tietoa nivelkivuista. Onko teillä sellaisia? Ovatko ne normaaleja sytojen jälkeen, niiden aloituksesta minulla siis jo vuosi ja viimeisen sain marraskuussa 2010. Sormet, polvet ja nilkatkin ovat jäykkiä, kipeitä ja jopa hiukan turvoksissa jonkin verran. Lähinnä sormien nivelet ovat nyt turvoksissa. Luulin, että se kuuluu jälkimaininkeihin, mutta vuosikontrollissa lääkäri epäili, että minulla on jokin reumasairaus ja kehotti ottamaan yhteyttä työterveyslääkäriin.
Muuten elämä on palautunut entisiin uomiinsa, ainakin toistaiseksi. Välillä en edes muista koko syöpää päiväkausiin.
Nämä vaivat vain ajatteluttavat, vaikka tietty pientä ovatkin.
Jään odottelemaan kokemuksianne...
- nivelkivut sytojen jälkeenteituri
- Re: nivelkivut sytojen jälkeenKarhutar
- Re: nivelkivut sytojen jälkeenkultsikki
- Re: nivelkivut sytojen jälkeenTulevaisuus?
- Re: nivelkivut sytojen jälkeenMaarit65
- Re: nivelkivut sytojen jälkeenvuorikettu